Warunki i etapy zamówienia

Rabaty dla naszych klientów

W sklepie postwood.pl dbamy o to aby nasi klienci byli zadowoleni z dokonanego zakupu. Towar staramy się odpowiednio zapakować, by bezpiecznie dotarł na miejsce. Klientów, którzy zdecydują się na większe zakupy, nagradzamy dodatkowymi rabatami, a także darmową wysyłką. Rabaty są naliczane w koszyku automatycznie po przekroczeniu odpowiedniej kwoty.

Jakie rabaty można u nas otrzymać?

  • zakupy od 300 zł - 3%
  • zakupy od 500 zł - 5%
  • zakupy od 1.000 zł - 7%

Klientów, którzy chcieliby złożyć zamówienie powyżej 2.500 zł, zapraszamy do przesłania zapytania z informacją jakiego produktu i w jakiej ilości zakup ma dotyczyć. Przygotujemy specjalną ofertę :)

Przy pierwszym zakupie dla klientów, którzy zdecydują się na rejestrację konta w koszyku zakupowym naliczy się jednorazowy rabat 3%.

Dodatkowo zamówienie powyżej kwoty 399 zł premiowane jest darmową wysyłką.

Dla stałych Klientów i tych, którzy chcieliby podjąć z nami współpracę przygotowaliśmy przejrzyste zasady współpracy, które przesyłamy po otrzymaniu zapytania>>

 

Czas realizacji zamówienia i dostawy

Oferujemy produkty w dwóch wariantach: standardowe z krótszym czasem realizacji i spersonalizowane, które wymagają przygotowania projektu i jego akceptacji, z dłuższym terminem realizacji. W przypadku terminu realizacji dłuższego niż 4 dni robocze, Klient jest informowany o obecnym czasie realizacji zamówienia.

Produkty standardowe: od 1 do 7 dni roboczych

Produkty spersonalizowane: od 2 do 10 dni roboczych

Czas realizacji zamówienia nie jest tożsamy z czasem dostawy. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika i wynosi 1-3 dni robocze licząc od daty nadania / odebrania przesyłki przez kuriera. 

 

Jak wygląda realizacja zamówienia?

Projekty przesyłamy po opłaceniu zamówienia. 

Nasze produkty w znacznej większości wykonujemy na bieżąco. Wśród nich są gotowe wzory, dla których możemy zaproponować szybszą realizację oraz produkty spersonalizowane przygotowywane pod indywidualne zamówienie. Produkty z personalizacją przed wykonaniem produktu wymagają przygotowania projektu i przesłania go do akceptacji*, i wiążą się więc z dłuższym terminem realizacji. W przypadku terminu realizacji dłuższym niż 4 dni robocze, informujemy o obecnym czasie realizacji zamówienia.

* W naszej ofercie znajdują się produkty z pełną personalizacją i produkty z personalizacją niewymagającą akceptacji. Co to oznacza?

Produkt z personalizacją dla którego wymagamy akceptacji. Chcemy, aby każdy, kto dokona u nas w sklepie zakupu, był z niego zadowolony. Niejednokrotnie zdarzyło się, że dzięki wysłaniu projektu do akceptacji uniknęliśmy (my, ale też nasz klient) błędu, który wkradł się przy wpisywaniu tekstu do umieszczenia na zamawianym produkcie. Realizacja takiego zamówienia musi więc trwać trochę dłużej niż produktu ze standardowej oferty. 

Produkt z personalizacją dla którego nie wymagamy akceptacji. To wszystkie te produkty, dla których zmieniamy tylko wskazane dane pozostawiając grafikę i inne stałe elementy bez zmian. 

Na każdej stronie produktu znajduje się informacja czy dla danego produktu zostanie wysłany projekt do zaakceptowania czy też nie.

Warto więc zapoznać się z informacjami poniżej opisującymi, jak wygląda cały proces zamówienia. 

PRODUKT Z BIEŻĄCEJ OFERTY

Jeśli zakupiony produkt znajduje się w bieżącej ofercie i nie wymaga personalizacji wysyłka nastąpi w terminie podanym na karcie produktu. Termin ten jest liczony od momentu zakupu i opłacenia zamówienia (w przypadku przelewu na konto od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie). W przypadku chęci przyspieszenia wysyłki, prosimy o wcześniejszy kontakt.

PRODUKT SPERSONALIZOWANY

Jeśli zakup dotyczy produktu, który wymaga personalizacji, realizacja zamówienia będzie przebiegać dwuetapowo.

Etap I
W ciągu 3 dni roboczych od zakupu i opłacenia zamówienia wysyłamy projekt zakupionego produktu przygotowany zgodnie z podanymi przy zakupie wytycznymi*. Podajemy również przybliżony czas realizacji zamówienia.
Przez 5 dni roboczych od wysłania projektu oczekujemy na wiadomość zwrotną z informacją o akceptacji lub z uwagami do modyfikacji projektu. Przy braku odpowiedzi po 5 dniach roboczych przypominamy się mailowo.
Nie ma ilościowego ograniczenia zmian - projekt modyfikować można do momentu osiągnięcia satysfakcji. Należy wtedy pamiętać o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.
* W przypadku produktu personalizowanego nie wymagającego akceptacji wysyłany jest do wglądu projekt produktu.

Etap II

Zamawiający powinien dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Przesyłany tekst kopiujemy. Nie przepisujemy go i w niego nie ingerujemy. Jeśli więc zdarzą się błędy lub pomyłki w tekście, do akceptacji zostanie przesłany tekst z tymi pomyłkami. Jeśli są one oczywiste, pytamy czy nie nastąpiła pomyłka. W przeciwnym przypadku, to w gestii klienta jest sprawdzenie poprawności danych.

Po otrzymaniu ostatecznej akceptacji, wykonujemy i wysyłamy produkt (-y). Podajemy jednocześnie informację o numerze przesyłki.

SZYBKA REALIZACJA!

Jeśli zakupiony produkt ma zostać wykonany i wysłany szybciej niż w terminie podanym na karcie produktu, to taka informacja powinna zostać pozostawiona w komentarzu do zamówienia lub przesłana mailem. W przypadku braku możliwości przyspieszenia terminu, poinformujemy o tym.

OFERTY ŁĄCZONE

Przy zakupie łącznym: produktów z bieżącej oferty oraz produktów wymagających personalizacji, obowiązuje dłuższy termin realizacji.

* * * * * * * * * * *

Dokładamy wszelkich starań, aby termin realizacji zamówienia był jak najkrótszy, jednak w zależności od ilości zamówień może się zdarzyć, że musimy wykorzystać maksymalny możliwy termin realizacji.

* * * * * * * * * * *

Dziękujemy za poświęcony czas na przeczytanie powyższych informacji :)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl